Övernattning.

Hallå alla läsare!

Natten spenderades hos Lina i hennes första egna lägenhet, det var jätte mysigt. Vi hade handlat godis, annanas och gosaker som vi åt upp under kvällens gång. Vi pratade en massa (som vanligt) och vid 12 tiden var vi tvungna att sova eftersom Lina började jobba klockan 7 imorse. Jag sov som en stock och det var skönt, dock inte lika skönt att stiga upp klockan 6 och äta nudlar men whatever, rätt så trevligt ändå. Tog en promenad hem och somnade om direkt. Vet ni vilken tid jag vaknade sen? Inte en minut före 2. Dessutom vaknade jag inte av mig själv. Det var Lina som ringde och frågade om jag ville gå på stan. Kände inte för det men steg ändå upp och traskade ner mot stan. Det enda fyndet jag gjorde var ett par örhängen som det var 50% rea på.


Kommentarer
♥ d

vadå hallå bloggen?d et är ju inte den du skriver till????????????????????????????????????????????

2008-07-23 @ 20:07:47
♥ Amanda

åh, vilka söta!

2008-07-24 @ 10:05:32
URL: http://primms.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0