Torsdag.

Idag är det torsdag, vet ni vad det betyder?
Att idag börjar trästockfestivalen här i Skellefteå! Det är helt gratis och jätte mycket folk så självklart ska jag dit. Det pågår idag - lördag, så det blir 3 fullspäckade dagar här framöver. Ser fram emot det jätte mycket för det är väl inte så ofta det händer något "stort" här i stan. Vet inte hur mycket jag kommer uppdatera dom närmaste dagarna men ni ser väl. Lovar att lägga upp en massa bilder!

Ikväll ska jag dit med Lina, Evelina & Runa, blir nog jätte kul! Dock fick jag nyss veta att dom ska dit redan klockan 16 och jag är nyvaken.. så jag lär inte fara dit redan då. Far nog efter middagen nångång. Nej nu ska jag äta frukost, vi hörs!

Så, någon som ska på trästocks?

Kommentarer
♥ Maria

Ja den är bra, dock har jag redan både läst den och sett filmen :-)

2008-07-17 @ 16:38:22
URL: http://savstrom.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0