Tisdag.

Fick i alla fall lite mer sömn i natt än förra natten. 6 timmar i natt. 6+3=9, 9 timmars sömn på två nätter är alldeles för lite för mig. Jag blir sur och irriterad. Blev också väckt klockan 6 imorse för att en buse ringde min mobil, men jag hade ju lovat eller hur det nu var. Förstår inte vad som händer, men natten som kommer ikväll, då jädrans ska jag tvinga mig själv att sova redan klockan nio. Vi får väl se hur jag lyckas med det.
Idag är det tisdag och det innebär att jag tror jag ska åka till Umeå. Pappa har inte ringt än och sagt när dom ska åka hem men det lär bli idag, annars blir det imorgon. Hatar att inte veta, jag måste ju planera. Dessutom ser mitt rum eller man kan väl säga att hela lägenheten ut som ett bombnedslag ungefär. Med andra ord, jag måste städa. Har ingen lust med det men jag har nog inget val.



Hade hoppats på att få träffa dig snart,
men vi får ses då jag kommer hem.
Världens bästa.

Så, vad ska ni göra en dag som denna?

Kommentarer
♥ Emma

Jo det ska jag =)

2008-07-08 @ 18:10:53
URL: http://ementlu.blogg.se/
♥ Emma

molly[email protected] :)

2008-07-08 @ 18:27:30
URL: http://ementlu.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0