You wont fall.

Jag ska försöka att inte göra precis som jag gjorde igår, att jag somnade klockan 6 på morgonen och vaknade 9. 3 timmars sömn är ju på tok för lite sömn för nästan vem som helst. Finns ju några få personer som sover så lite men dom kommer jag aldrig förstå mig på. I natt hoppas jag på lite sömn i alla fall. Jimmie tycker i alla fall inte att jag ska sova, och om jag nu somnar eller inte så kommer han ringa tidigt imorgon bitti. Vi får väl se vem som är vaken och vem som sover. (Hej Jimmie, jag vet att du läser det här!) Jag är inte trött nu så därför ska jag slå på en film. Vad sägs om The Holiday? Ska jag vara ärlig så såg jag faktiskt den två gånger på bio bara för att den var så bra. Har den nu på DVD så jag ska lägga mig under täcket och se den, myspys.


Kommentarer
♥ murre

hah, jaa... men alla andra verkar ha fått lite sömn också -.-' fan vad lätt livet skulle vara om jag inte hade ett sånt jävla sömnbehov >.<

2008-07-08 @ 00:21:31
URL: http://godimsoemo.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0