Thoren.

Åh, gissa om jag är glad!!!
I Skellefteå håller dom ju på bygga en ny skola där Thoren Business School ska vara, men som ni ser dröjer byggnationen så jag får en veckas längre sommarlov! Hur skönt känns inte det på en skala mellan 1-10? Speciellt eftersom jag jobbar fram till 15 augusti.. så mitt humör är på topp. Det har också kommit ut vilka som ska gå där, men vet dock inte vilka jag kommer gå i samma klass som för det står bara alla som kommit in, det ska ju sen bli två klasser. Vet inte vilka alla är men dom jag vet är väl bra folk.

Skolstarten är framflyttad från 18/8 till den 25/8 p g a ombyggnation. Information om uppropet kommer under första veckan i augusti. Trevlig sommar önskas!

Jag som sa att jag skulle sova snart och som ni ser är jag vaken..
men nu ska jag lägga mig, sov gott på riktigt.

Kommentarer
♥ Emma

Blir grymt skönt med en vecka längre sommarlov ;D

2008-07-08 @ 16:04:43
URL: http://ementlu.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0