Städning osv.

Oj, nu är micaela trött!
Min mobil laddare hade jag visst glömt hos pappa, men den får jag tillbaka på måndag. Ni kanske läste inlägget tidigare, då jag skrev att Linas laddare inte fungera till min mobil men vet ni vad? Det gjorde den. Det var bara lite glapp i sladden så äntligen funkar min mobil, tack Lina. Tog en promenad ner på stan och lämnade tillbaka två filmer på hemmakväll. Skönt med en promenad i det fina vädret. Vet ni vad jag också har gjort idag? Rensat min garderob! Känner mig rätt så duktig att jag tog tag i det, annars brukar det bli "imorgon..". Det var ganska skrämmande hur det såg ut före, men nu är det fint. Har dessutom slängt en hel svart stor sopsäck med kläder. Eller nej, inte slängt jag ska skänka bort dom. Ni vet vad jag menar va? En sån där jätte stor.

   
Före & efter.


Gissa om det är skönt med en rensad garderob!

Nu ska jag gå och skriva ett brev, tro det eller ej.
Inte varje dag man skriver brev precis.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0