Piteå.

Hemma från "storstan" Piteå.
Nog för att själva staden är mindre än Skellefteå men ändå så har dom mycket bättre shopping! Synd att man inte är rik så man kan shoppa allt som man vill. Jag hade en jätte mysig dag med mamma & mormor, gick på affärer och hade kul. Köpte en jätte söt kjol från H&M som kostade 249:-, och det var det enda jag kom hem med. Eller nej förresten! Jag köpte ju ett nytt minneskort till min kamera eftersom mitt förra var trasigt. Hade 1 GB förut som jag hade köpt i Sälen i vintras och det har redan gått sönder på nåt sätt? Och nu köpte jag ett kort med 2 GB på Clas Ohlssons för endast 149:-! Antar att det är för allt är så mycket dyrare i Sälen. Dessutom var jag på JC och hälsade på Magnus som jag inte sett på jätte länge eftersom han jobbar hela sommaren. Så det var kul att se honom. Saknar min granne litegrann.






Världens största kebabtallrik? Orkade knappt en tredjedel..










Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0