Onsdag.

Godmorgon på er!

Hoppas ni sovit gott. Själv har jag sovit som en stock! Somnade vid två tiden och vaknade också vid två, sov alltså ett halvt dygn och det var jätte skönt. Vädret är underbart idag! 22,5 grader i skuggan. Gjorde mig en sallad och satte mig på balkongen, det är sommar det. Lina var jätte gullig och kom förbi med sin mobil laddare som ska passa min mobil men den laddas inte? Åh, bara drygt. Aja, jag ska ner på stan snart för att lämna igen några filmer så då kan jag gå in på telia och höra om man får ladda sin mobil där? Enligt mamma ska det gå men man vet ju aldrig.. hm vi ser hur det blir med det.


Visst ser det gott ut? + honungsmelon & ett glas juice.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0