Måndag.

Godnatt, godmorgon?
Vet ju knappt vad jag ska säga då klockan är snart tre på kvällen/morgonen? Här sitter jag medans flera där ute säkert ska upp för att jobba idag. Måndag, en ny dag och vecka med nya tag! Fast det behöver man nog inte säga nu på sommarlovet. Har varit pigg fram tills NU. Känner att John Blund just har varit hos mig för snart somnar jag här & nu. Det är verkligen dax att sova för min del så jag inte sover bort hela dagen imorgon. Känns som jag håller på att vända på dygnet litegrann? Men vad tusan, sommarlov än så länge och då behöver jag inte lägga mig vid elva.

Godnatt & sov så jätte gott.


Visst ser det skönt ut? Min lilla bomullstuss, haha.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0