Kall sommardag.

Det är precis vad det är! 14 grader och bara moln, hur kul är det? Näe, inte så kul. Brrr, kallt.. vill ha värmen tillbaka! Är förresten hemma i Skellefteå nu och har jätte tråkigt, men orkar inte göra något just nu. Hela Sävarfamiljen är i Piteå och Skellefteåfamiljen är i Göteborg så jag är hemma själv både i Umeå och Skellefteå. Haha, känner mig faktiskt lite ensamen. Ska gå och köpa mat om ett tag för det ekar tomt i kylen.. not nice. Tog med några DVD filmer från pappa så jag ska nog kika på dom ikväll, om jag inte ska vara med Maria förstås. Eller så är jag med henne imorgon, vi får se. Känner iaf för att äta en massa gott ikväll, yummie..


Kanske smält choklad med frukt?

Hoppas jag får låna mormors bärbara dator ikväll så jag kan se film på den.
Hoppas, hoppas & hoppas.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0