Gooo maten.

Fyfasen.. vet ni vad? Jag tror att jag håller på att bli sjuk! Det är väl det minsta jag vill nu. Jag tror inte ens att jag håller på att bli sjuk, jag är redan sjuk. Ont i huvudet, halsen är svullen och mina ögon svider. Hoppas nu att det här inte är något som håller i sig i flera veckor eller så. Hoppas på att vara frisk redan imorgon! Blä, jag hatar att vara sjuk.. finns absolut inget annat att göra än att ligga hemma och vara allmänt ofräsch.

Såg dessutom att det är rätt så många som läser min blogg, det är roligt det. Alltid kul att kika in på statistiken och kolla hur många besökare man har (om den nu stämmer?). Dock spelar det väl inte så stor roll om man har 10, 100 eller 1000 läsare? Tycker bara det är roligt att någon läser, men skriver först och främst för min egen skull, och lite för eran. Så fortsätt att läsa vidare! Hoppas i alla fall på att få till en snygg design snart, jag är ju värdelös på det så någon snäll människa kanske vill hjälpa mig med det? Tack på förhand kanske..

Nu ska jag krya på mig allt vad jag kan.
Ska se en film som heter Alfie, vet inte riktigt vad det är men.
Skriver nog något senare, håll utkik. Bye for now.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0