Gissa vars.

Vet ni vad jag ska iväg på alldeles strax?
Hör och häpna, Micaela ska på trav! Det är ju inte varje dag kan jag berätta för er. Tror närmare bestämt att jag aldrig har varit på trav, det är inget som intresserar mig. Anledningen till varför jag ska dit? Min farfar fick det i present då han fyllde 70. Så hela min släkt på pappas sida ska till travet. Jag tror vi ska äta middag? Äh, jag har ingen aning vad som kommer hända där borta egentligen men ni får veta då jag kommer hem.

För övrigt så är vädret piss! Det vräker ner regn i hela Skellefteå, säkert hela västerbotten skulle jag tro. Kanske hela Sverige? Aja, hur som helst så är det väl bara att ta ett paraply med sig. Fast vi ska nog vara inomhus? Haha som ni hör så har jag ingen koll alls.

Snart kommer pappa och hämtar mig, måste skynda.
Vi hörs senare i afton/kväll.

Kommentarer
♥ Maria

Hancock var jättebra! Vädret är inte det finaste här heller (i Västervik) ska jag säga dig :( Tur att det finns tv. :) Hoppas du får kul på travet!

2008-07-21 @ 22:33:12
URL: http://headoverheals.blogg.se/
♥ Maria

Hancock var jättebra! Vädret är inte det finaste här heller (i Västervik) ska jag säga dig :( Tur att det finns tv. :) Hoppas du får kul på travet!

2008-07-21 @ 22:33:22
URL: http://headoverheals.blogg.se/
♥ anonym

mm intressant

2008-07-23 @ 20:09:17

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0