En kväll med Maria..

.. är inte slut än! Haha. Jag for till Sofia ett tag där det var några stycken. Efter ett tag blev vi sugna på godis så vi for på karris och köpte lite godis, fast inte så lite.. blev ganska mycket. Vi bestämde oss för att Maria skulle sova här så vi for hem till mig. Maria kom på idén att vi kunde bara en kladdkaka och det sitter ju aldrig fel! Fattades bara ägg och vaniljsocker så vi drog till statiol men där fanns det inget vaniljsocker, bara ägg. Tjejen i kassan var snäll och ringde till statioil på söder och där fanns det. Vi cyklade vidare till andrs sidan stan, alltså söder. På vägen dit kom jag på att pappa jobbade ikväll så vi tänkte fara och spela bowling men det var stängt.. och jag orkade inte ens ringa honom så vi for vidare till söder. Köpte det vi skulle ha också bar det iväg hemåt igen. Vägen hem var jobbigare, typ uppför hela vägen. Men nu sitter vi här och kladdkakan är precis klar. Nu blir det att äta kladdkaka, äta godis och se film hela natten lång. Ska kila nu, godnatt. :)


Jag & Maria på avslutningsmiddagen.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0