Vi ses nästa år!

Här kommer faktiskt mitt sista inlägg för det här året. Känns helt sjukt! Hela dagen har jag städat, packat, slagit in julklappar och allt möjligt. Nu tror jag faktiskt att allting är klart och den tanken gör mig lugn! Förutom att jag måste göra klart en inämningsuppgift strax.

Imorgon klockan fem på morgonen åker vi till sälen. Bara tolv timmar kvar! Jag, familjen och petter tar bilen ner till stugan och det tar ca 12 timmar att åka. Känns väl inte allt för roligt men det blir ju vad man gör det till. Får väl lyssna på musik, läsa och ha det allmänt mysigt. Så mysigt det kan bli i en fullpackad bil.. haha vill inte ens tänka på hur mycket packning vi har. Tur att vi har takboxen med oss i alla fall, annars skulle det aldrig gå med tanke på alla julklappar vi har med oss. Hur många påsar som helst. Lite galet faktiskt.

Ska duscha och sen fara och hämta petter på busstationen. Förresten, han tog körkortet idag så grattis älskling!

Det här året som har gått har nog varit ett bland det bästa. Klart att det har hänt många tråkiga saker men även mycket roligt har jag varit med om. Jag väljer att ta med mig allt det goda och se till att nästa år blir dubbelt så gott. 2009, vem vet vad som händer? Tänkte i alla fall bjuda på några bilder på året som har varit, here we go! 2008:



Jag & älskade Parvin.


11 år tillsammans. Saknar dig Asta! Det här året blev hennes sista..


Halloween.


Jag hade mitt långa hår..


som jag klippte av i maj!


Jag, Sigge & Lina på kulturnatta (tror jag att det var?).


Sommar med Lina.


Skolavslutningsmiddagen.


På kajen med Marcus.


Självklart en massa godis!


Jag & Lina på väg till trästocks.


Jag & Ida då hon hade sin födelsedags"kalas".


Påsklovet spenderade jag i sälen.


Började thoren business school i Skellefteå men det funkade inte,
började istället samma skola fast i Umeå. Hamnade med den här fina klassen.


Gick ut 9an. Saknar faktiskt den här klassen litegrann..


Hur underbart gott tror ni inte det här var?


Har träffat Emelie på tok för lite. Men nu blir det ändring.
I mars ska vi ha 18 års fest tillsammans! : )


Sist men inte minst så har jag träffat världens bästa pojkvän. Älsklingspetter!

Ha nu en riktigt god jul & ett gott nytt år!
Puss&Kram


Kommentarer
♥ fridalampe

Klart att vi ska! :)

btw, shit vad långt hår du haft, galet fint!

2008-12-21 @ 17:54:20
URL: http://ffridablogg.blogg.se/
♥ Parvin

ja vi har då haft ett underbart år! mmåånga minnen coh fler kommer det blir! puss vännen,syns tills nästa år!

2008-12-21 @ 20:09:33
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0