There's a hero inside of everyone of us.

Såg för en stund sedan efterlyst på 3an där dom skulle dela ut ett pris till någon som gripit in i olika situationer. Vill bara säga så himla starkt gjort! Som tjej att gå in i ett bråk mellan killar och slå en huvudet med en ficklampa. Att en kille stoppade en man från att våldta en tjej. Vi ska vara glada att det faktiskt finns dom som ingriper då det händer hemska saker. HJÄLTAR.

En annan hjälte, önskar jag kunde flyga ju!


Förresten, tack till malin som hjälpte mig med powerpoint! Fast det funkar ändå inte, det är nåt fel med min dator tror jag.. får be någon på skolan kika på det imorgon.

Strax blir det att sova. Gu se skönt!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0