Mys Med Lina.

Skolan var helt okej men jag förstår inte varför jag har varit så trött precis hela dagen. Har ju sovit så kan inte vara det. Jaja, jag ska inte klaga! Slutade halv två och då mötte jag upp älsklingspetter! Känns alltid som det är evigheter sen även om det bara är några få dagar. Vi drog på max och chillade där ett tag. Efter dryga timmen så träffade vi Petters kompis och då gick jag till min buss. Såg filmen honey som tidsfördriv (sjuhundranittonde gången jag ser den kanske) och den är alltid great.

Ikväll ska jag spendera min kväll hos Lina. Det blir idol och en massa tokprat! Ser fram emot det, en sån riktig myskväll då man bara slappar! Ska nog ta & ringa henne för att höras när vi ska mötas på konsum. Bara en timme kvar ju, jag hoppas ni röstar på KEVIN ikväll allihopa? ; )



Våra armband för några år sen, hihi.
Together we walk.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0