Måndag.

Inlägget som jag skrev igår syns inte förrän nu men bättre sent än aldrig, eller hur!
Idag tog jag mig en sovmorgon och vaknade inte förrän 12.30 vilket var riktigt skönt. Har varit trött och slut efter igår vilket inte är så konstigt. För första gången så bestämde jag mig för att inte plugga någonting på hela dagen! Ovanligt eftersom jag pluggar i stort sett varje dag. Behövde en dag som denna.
Då mormor ringde på eftermiddagen och frågade om jag ville äta tacos med henne till middag tvekade jag inte en sekund. Gud så gott det var! Alltid härligt att få komma till mormor, världens bästa mormor. Fick dessutom en datorväska som jag önskat mig i julklapp! Fast det här var tydligen ingen julklapp, den stod bara och samlade damm enligt henne så jag fick den. Inte ens använd så det var inte helt fel.

Dags för pb om en liten stund, åh så jag har längtat en hel vecka!



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0