Datorkunskap.

Imorse då jag gick till bussen var det så jädrans kallt så jag höll tusan på att frysa arslet av mig! Hade halsduken ända upp över näsan. Ska nog satsa på täckbyxor resten av vintern, eller varför inte investera i en overall? ; ) Haha skulle vara grymt härligt ändå. Önskar ibland att man var liten igen.

Ja ni kan ju gissa vilken lektion jag har nu. Datorkunskap - powerpoint. Tycker faktiskt det är helt okej, roligare än excel i alla fall. Undrar vars alla i klassen är idag, vi har varit max tio stycken! Antar att många kände för att inte komma idag. Aja, ändå skönt att det är så lugnt.
Slutar om drygt en halvtimme och då ska jag träffa petter!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0