Come a little bit closer.

"Klart jag inte kommer att ramla!" fast egentligen visst jag att det skulle hända, så himla typiskt mig. Ramlar jämt & ständigt. Idag var det mitt i stan i umeå, pinsamt? Ojaa, big time. Förstår att varken mamma eller petter blev förvånade då jag berättade, haha. Är alldeles rödprickig i handen plus att jag ser att jag kommer få ett blåmärke. Illa!

Äntligen har jag skrivit mitt CV så det är klart. Tänkte skriva klart på novellen imorgon på bussen för ikväll har jag så mycket att fixa. Städa rummet är ett måste, går inte undvika! Ser ut som värsta soppan. Sen ska jag även packa och hålla på med allt möjligt.

Funkar inte att ladda upp bilder, tråkigt!

Ska hoppa in i duschen nu. Sov så gott!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0