And the care that you give.

Och så var det de här med uppdatering. Har inte glömt, i promise. I fredags var jag & petter hos hans kompisar och chillade mest hela kvällen. På natten var det dock inga bussar som gick pga av snöovädret men tur att vi fick skjuts! Igår tänkte vi hitta på nåt eftersom det var rätt så bra väder. Åka skridskor! Men sen fick vi se att dom inte hade plogat upp isen och det var över 1 dm snö, jippie. Så vi gick till isrinken istället, men samma sak där. Typiskt jao! Blev mys på kvällen med godis & läsk.
Idag vaknade vi inte förrän kl tre! Fast jag behövde nog den sömnen, petter också. Blev en promenad senare så vi fick lite frisk luft i alla fall.

Är hemma nu och har just öppnat en julklapp. Släkten var hos morfar på lilla julafton idag men jag kunde inte komma så mamma tog hem paketet åt mig. Det var en jätte söt kofta! Måste tyvärr byta den för den var för liten men det löser sig.




Each time I see you,
My heart skips a beat.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0