All of this, makes me happy.

Lektionen slutade för snart en timme sen och här sitter jag fortfarande. Jag & petter ska nämligen ta bussen till honom om ca en timme så vad ska jag annars göra? Försöker göra bort lite skolarbete men känner mig inte allt för taggad på det för stunden. Istället så har jag ändrat min design! Vad tycker ni? Bättre, sämre? Själv tycker jag den är mycket bättre då den förra hade för lite utrymme för inläggen. Plus att den här designen är mycket enklare, precis som jag vill ha det. Stilrent kanske.

Har väl inte allt för mycket att säga så jag kan ju passa på att berätta en sak. På lördag åker jag & familjen till sälen, men vet ni det bästa? Att petter ska följa med! Längtar så oerhört mycket, kommer bli sjukt roligt. Vi har ju stuga/hus där så det blir great. Kan även nämna att jag har en liten egen stuga, det är som bara ett rum men väldigt mysigt. Så där kommer jag och petter bo.
Här får ni njuta av några härliga bilder från förra vintern i sälen!












Kommentarer
♥ Anonym

Oj va fin bild på dig och nya designen är skit snygg.

2008-12-16 @ 16:48:04
♥ fridalampe

åh, lite slalom åkning skulle inte sitta helt fel!

2008-12-16 @ 17:35:13
URL: http://ffridablogg.blogg.se/
♥ fridalampe

jag åker skidor, fast någon mästare är jag inte! började åka för cirka två år sedan, :) men tycket ändå att det är super!

2008-12-17 @ 15:22:16
URL: http://ffridablogg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0