Bilder från fisketuren.


Hur lugnt och fint som helst.


Hittade en näckros, eller var rätt många men.


Wille råkade tappa muggen i vattnet så han simmade ut och hämtade den, haha.


Grillade korv, min blev ju bra.. andras blev brända!


Då jag stod på bryggan och fiskade kom ett fiskhuvud flytande..
..gissa om man blev lite rädd? Äckligt.



Tur att man är stark och orkar ro.. oja.


Det här var det enda jag fick upp, tro det eller ej.
Sjögräs på kroken nästan varje gång.
Kanske att jag borde hålla mig till att ro båten istället?


Vi fick i alla fall en fisk under dagen,
och det var inte ens jag som fick den.


Aja, det var ändå en jätte skönt dag ute vid sjön även om jag inte fick någon fisk.
Det kanske var lika bra för jag skulle ändå inte äta upp fisken så.

Ikväll var jag på badhuset (som jag skrev i det förra inlägget). Verkligen inte helt fel att ha hela badhuset för sig själv! Spelade volleyboll i vattnet, hoppade från någon slags trampolin och satt sen i relax avdelningen, hur skönt som helst. Då skolan börjar ska jag se om jag har någon sovmorgon så skulle man kunna fara och simma före skolan ibland. Kan tänka mig att det skulle vara härligt. Eller?

Efter en sån här aktiv dag kommer jag nog sova som en stock.
Natti natti sötisar!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0