Umeå.

Hallå där!

Har varit ute med hundarna och tog en sväng förbi coop där jag köpte lunch och tog med mig hem. En grå dag som denna blir nästan bara trist. Man vill bara krypa upp i soffan med en filt, som jag just gjort. Myspys! Synd att jag har en ras saker som måste göras idag bara. Snart är det dax att göra allting, måste. Blä :) Har förresten suttit och sett höjdhopp på tv, OS ju. Stefan Holm är nog rätt bra idag, ska kolla hur det går för honom nu. Vi har väl inte varit allt för bra i detta OS men helt okej tycker jag. Sannas otur igår också, tycker synd om henne. Det var tråkigt men tyvärr sånt som händer även fast det inte ska hända. Tänk ändå att få vara med i ett OS, hur häftigt skulle inte det vara?

En sak till som måste göras är att packa. Jag åker nämligen till pappa I Umeå imorgon och blir borta tills på söndag. Måste passa på att vara där nu för sen då skolan börjar kommer det bara att bli på helgerna som jag är där. Har faktiskt inte varit i Umeå så mycket i sommar, mycket mindre än vad jag hade trott. Men det har kommit saker i vägen osv.. but here i come!

Vi ses där nere allihopa.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0