Måndag.

Ettorna i började skolan idag och man har hört allt möjligt. Allt från bra till dåligt. Själv har jag en vecka kvar av sommarlovet, känns toppen. Fast, lite tråkigt att alla går i skolan.. då kan man inte hitta på något på dagarna med någon. Aja, snart börjar jag också så. Idag har vi nog bland det värsta vädret som finns, regn, åska, blåsigt. Och inte blev det bättre av att man var tvungen att vara ute.

Gick på coop och köpte lunch - blev sjöblöt.
Cyklade ner till stan för att lämna nycklar på salongen - ännu blötare.
På vägen hem från stan - då struntade jag i hur blöt jag blev för jag kunde inte bli så mycket blötare.
Gick ut med hundarna en sväng - då tvingade jag på mig regnrocken.

Men det är lite mysigt med regn också.
Man skulle haft en brasa att komma in till efteråt. Eller hur? :)


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0