Smått & gott.

image10

Mina älsklingar Asta & Wille idag då vi var ute på en långpromenad.  Joo den var faktiskt rätt så lång, ganska iaf! Var väl ute nästan en timme så. Asta är 13 snart 14 år så ni kan ju bara tänka er så trött hon är (hon är över 90 i människoår..). Hon orkar typ inte längre gå.. jo hon orkar ju gå men hon går såååå sakta så det är sjukt. Och speciellt till skillnad från Wille som är 6 år och jakthund, det är en jäkla skillnad på dom då det gäller det! På vägen mötte vi iaf en skit mysko gubbe.. usch! Det var nerför den jätte långa backen som är i skogen som jag såg han. Han cyklade uppför och jag gick nerför. Helt plötsligt hoppade han av cykeln och sprang in i skogen och sen såg jag honom inte, men kom närmare och närmare och då såg jag att han typ rotade i nån buske.. as konstigt. Sen sprang han till sin lilla cykel igen och cyklade iväg fort som attan. Sen då jag kollade in i skogen där han hade varit så låg det nåt blått (ungefär lika stor som en ica kasse) under busken men jag var för feg för att gå in i skogen och kolla. Men nu sitter jag ju här och är jätte nyfiken på vad det var! ;p Haha kanske går förbi där imorgon och kollar, om jag törs....... näe ska inte säga så, kommer nog inte bli så men man vet aldrig. Undra iaf vad det var/är? ;O

 

Här är några av örhängena som jag hittade under min röjning. ;D

   
Rätt så nice va?!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0