Hemma.

Gokväll kära läsare!

Äntligen så är jag hemma i Skellefteå efter två timmar i bussen. Nu är det precis 6 år som jag har åkt nästan varannan helg till pappsen och man vänjer sig ju faktiskt vid att ta bussen på fredag efter skolan och komma hem på söndag kväll men jag måste ju samtidigt säga att det är jobbigt. Jag menar, det hade ju varit mycket lättare om han fortfarande bodde kvar här men nu är det ju inte så. Men det är ju en fördel att han bor där så jag ska verkligen inte klaga.
Skönt att vara hemma nu iaf! Jag är så otroligt trött.. kan nog bero på att jag har gjort så himla mycket i helgen. Så ikväll lär jag ju bara ta det lugnt, kanske se en film. Känner mig ruskigt sugen på godis också så får se om jag har orken att gå på coop och köpa mig nå gott! Jaja vi ser hur det blir, har inte bestämt mig ännu.

Vad gör ni denna söndags kväll?

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0