Godmorgon!

Morsning korsning på er! Nåja, kanske inte riktigt morgon för alla.. vissa är ju uppe med tuppen. Det skulle jag också ha varit om det inte var så att jag försov mig imorse. Vaknade vid 9 och då var det ingen idé att stressa till skolan eftersom jag ändå bara skulle hinna vara där mindre än en timme. Så jag la mig i sängen och somnade om igen. Vaknade senare vid elva tiden och då var jag mycket piggare än tidigare imorse. Steg upp och gjorde lite frukost och satte mig ute i solen och åt. Underbart väder idag, love it!! Ska snart gå ut på en promenad med min vovve Asta och sedan hem och sätta mig på balkongen och sola.

Vi hörs lite senare! Ut i solen nu och få lite färg allihopa.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0