Gårdagen.

Oj, lite dålig uppdatering!! Skrev inte något igår men jag hade väldigt fullt upp. Jag sov väl till ungefär klockan elva och sedan var jag på stan och gjorde några ärenden. Vid tre så skulle jag på möte med thoren buisness school (det är där jag ska börja till hösten). Ska väl inte gå in på allt som vi pratade om men efter mötet så kändes det otroligt bra! Jag ser verkligen fram emot att börja där. =)
Det blev plättar till middag, snabbplättar som vissa säger.. haha. nämen jag hade lite bråttom för jag skulle hinna med en buss. Bussen skulle gå 18.15 och då den var 17.55 började jag gå till bussen, det tar väl ungefär 10 minuter att gå ner till bussationen. Då jag var bara några hundra meter från busstationen så skulle jag för säkerhetens skull kolla att jag hade mina pengar i fickan, men icket!! Ni kan ju bara tänka er vilken panik jag fick.. det var typ 12 minuter tills bussen gick och jag kunde inte ringa david (som jag skulle åka buss med) och fråga om han hade pengar som jag kunde låna eftersom jag inte hade några pengar på mobilen.. inte ett öre ens. Så vad hade jag för val? Antingen kunde jag gå till bussen och fråga om han hade pengar och riskera att inte kunna åka med honom eller att springa hem och chansa att jag skulle hinna ändå? Det blev alternativ två. Jag sprang som en galning.. nej inte riktigt men jag sprang hur fort som helst och jag hade väldigt tur.. jag hann till bussen! Mötte David där sen så åkte vi till han i boschen och jag var hos honom hela kvällen.

Det var väl det mesta som jag gjorde igår, äh nu orkar jag inte skriva mer. Det där var igår och idag är idag! Haha..
.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0