Framme!

Äntligen så är jag framme hos pappa i Umeå! Var några veckor sen jag var här nu så det känns kul att komma igen. Min äldsta lillebror fyller nämligen år idag så vi har firat honom hela kvällen. Så nu är jag proppmätt efter en super god middag och tårta. Blir lite avis på alla pengar han fick, skulle ju jag behöva! haha men jag får vänta till januari, eller ja julafton före men. Hur som helst.. idag fick jag ju pengar, lönedag wihoo! Så jag har varit på stan i Skellefteå innan jag tog bussen hit och shoppat. Ett par solglasögon, en "tröja" vet inte riktigt vad man ska kalla det, ett par byxor och lite annat smått och gott. Sedan efter några timmar då jag var klar gick jag på Subway och köpte en stor macka till mig och Lina som vi skulle äta på bussen. Jätte kul att ens bästa kompis kommer åka med en till Umeå nästan varje gång jag ska hit! Bussresan gick lite långsamt men spela roll.
Nu är jag as trött så ska lägga mig.
Ska upp tidigt imorgon och åka in till stan!
Godnatt. =)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0