Bortsprungen hund.

Ni kan ju gissa redan då ni läser rubriken vad detta inlägg handlar om.. en bortsprungen hund! Inte vilken hund som helst, en av mina hundar. Wille. Min styvpappa var ute med båda hundarna på förmiddagen, ungefär då jag åt frukost. Sen så ringde han och sa att Wille hade smitit och hade sprungit in i skogen. Så jag flög upp ur stolen fort som attan och sprang direkt ut i skogen och letade. Min frukost stog kvar på balkongen och stektes upp och jag springandes i skogen i shorts och linne. Efter ca en halvtimme så kom han plötsligt tillbaka, gissa om jag blev glad!!  Nåja, jag fick iaf min motion för dagen. ;) 

Så vad har jag gjort hela den här lediga dagen då? Jo jag har väl mest suttit ute och solat. Måste ju passa på att försöka bli lite brun till sommaren och framför allt till skolavslutningen. Men solen är ju så himla stark nu så att man bränner sig ju om man sitter ute och steker. Därför tänkte jag att det nog är bäst att smörja in mig. Så jag tog den här  och smörjde in mig med. Den hjälpte dock inte! Jag började bli röd ändå. Så då tog jag 25 istället för 6 och det funkade toppen! Har fått lite mer fräknar nu också som jag alltid får på sommaren. Men ja det är väl fräscht som jag har hört.  < Mickan solar.
Dessutom så har jag mina nya byxor på mig idag som bara kostar 149:- på Cubus.

Finns i fyra olika färger.

Kommentarer
♥ ejmis

Jobbigt när djuren rymmer...

2008-04-30 @ 16:09:54
URL: http://ejmis.blogg.se
♥ N

Jag får panik varje gång min katt är borta ett helt dygn :p

2008-04-30 @ 16:16:13
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
♥ jennie :)

gumman saknar dig

2008-04-30 @ 16:18:09

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0