You gotta get up and try.

 
Borde vara full av ord när jag inte skrivit på några veckor. Ändå känner jag mig lite tom? Eller så har jag så mycket ord, tankar och saker jag vill berätta att det blir stopp i hjärnan. För mycket på samma gång. Jag har saknat att skriva av mig men det var en välbehövlig paus jag tog för en stund. Bloggen kommer inte vara ett måste, en stress eller en prioritering. Min blogg. Jag bestämmer. Vill jag skriva, ja då skriver jag. Vill jag inte, då får det vara så. Oavsett om det blir flera inlägg per dag eller om det går några dagar då jag inte skriver.
 
Det enda jag vet är att jag vill blogga för det är kul, i höstas kände jag inte så. Men lusten är tillbaka lite mer nu. Orkar inte ta upp allt som hänt utan istället blickar jag framåt! Tackar för den första veckan detta år - let's make 2013 awesome! 
 
Förresten. Hej igen, jag har saknat er. 

Kommentarer
♥ Marie

Helt rätt, så ska man känna, kunde också och kan ibland känna lite press att skriva, men mer förr. Men då jag känner press då skriver jag inte och då blir dt roligare att blogga då man kommer tillbaka sedan.

Kul att du är tillbaka i all fall
kramar

Svar: Ja precis :) Det är lite hemskt ändå när man tänker på att man blir stressad av att man ska "hinna" blogga jämt. Roligare om man har fina bilder och något att säga, blir mer intressanta inlägg då. Fast det är klart, att varieria är nog bäst. Så länge man gör som man själv känner blir det bra. Tack fina du! Kram
Micaela

2013-01-06 @ 23:29:43
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0