Torsdag.

 
Jag sa ju att vintern är vacker, eller hur?! :) 
 
Underbart fin dag. Jobbade lite övertid imorse på jobbet men vid 09-tiden befann jag mig hemma. Tog en runda med Otis innan jag äntligen fick äta frukost! Tränade ben med Jossan idag, gick riktigt bra. Tränade utan mitt knäskydd för första gången och det var faktiskt skönare utan. Den ska bara vecka ihop sig i knävecket tycker jag. Borde köpa en med hål för knät som Petter föreslog, kan vara en bra idé.
 
Inväntar karln min och är sugen på middag - kyckling och ris. Kan aldrig bli fel! Kan hända att jag följer Petter och hans grabbar till gymmet för att köra kondition. Inte för att jag ska träna med dom, men det ju br att passa på att få skjuts till gymmet! Haha, snålskjuts.

Kommentarer
♥ Marie

Kyckling och ris är alltid gott, samt så härlig vinterdag ni haft idag, fin bild. Så skönt att komma hem nio och sedan kunna ha hela dagen framför sig =D
kramar

Svar: Tack!Haha jo nog var det skönt att ha hela dagen framför sig men då hade jag jobbat sedan kl 14 dagen innan också. ;) Kram
Micaela

2013-01-17 @ 19:00:50
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0