Torsdag.

 
Mina lediga dagar ser nästan alltid likadana ut. Ge Otis mat, ut med honom, frukostmys, borsta tänderna och allt sådant, gå till gymmet, träna, gå hem, mellanmål, ut med Otis på en längre promenad, lunch, stöka undan lite här hemma, ut med Otis. Innan man vet ordet av är klockan efter 16 och Petter kommer hem. Gillar mina jobbtider, tack vare dom får jag många lediga dagar per månad. 
 
Denna dag ser lite annorlunda ut, eller i alla fall kvällen. Var hos tandläkaren för 2 timmar sedan där jag lagade en tand.. mindre kul. Själva lagningen gör inte ont men fy fasen för mina käkleder. Får kramp bara jag gapar några sekunder. Typiskt att hålet var på en tand längst bak!! Ajajaj. Har sjukt ont i käken nu men det går väl över. Vill ju kunna mumsa i mig massa gott imorgon eftersom jag fyller år då!!! :)
 
Nu ska jag börja planera vad jag ska baka osv imorgon. Har ni tips på något smarrigt recept tar jag gärna emot dom! Känn dig träffad Anna. ;)

Kommentarer
♥ Anna

Hihi ;-) chokladbrownies i långpanna är superenkelt, och dom blir sådär gott kladdiga inuti. Man kan ha dom i frysen och äta kalla också så det är toppen! Du kan göra dumlekakor, hallonpaj med vit choklad eller kärleksmums (också enkelt men jättegott!) säg till om du vill ha nåt recept bara. Kram!

2013-01-24 @ 15:32:01
URL: http://www.lillannaa.blogg.se
♥ Mirre

Ohhh gillar inte heller att gå till tandläkaren, samt såå skönt att gymma =D

Ja dagarna brukar oftast se lika ut, allt går på rutin, hehe

2013-01-24 @ 21:22:01
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0