Söndag.

 
Många vinterbilder just nu men det är ju sååå fint! :) Speciellt när solen tittar fram - som idag!
 
Vardagen har börjat komma igång igen känner jag. Tredje veckan detta år har redan passerat. Veckans sista dag är relativt lugn. Började dagen med en långpromenad med Otis innan vi gick in i värmen och matte fick äta frukost. Solen lyser verkligen rakt in i vår lägenhet på dagen, eller ja egentligen morgon till kväll på sommaren men nu i vintertider ser vi ju inte solen så många timmar. Den skiner i alla fall hela dagen in i vardagsrummet och kontoret vilket fick mig att börja städa. Haha, fy vilket damm och skit man ser. Och då ska ni veta att jag ändå städar nästan varje dag! Blir så när man har hund. ;) 
 
Nåja. Har vädrat också, skönt att få in frisk luft! Nu ska jag ta mig lite lunch. 
Hoppas ni har en minst lika fin dag. ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0