Måndag.


 
Nästan hela helgen bestod av födelsedagsfirande, hihi. I fredags fyllde jag år som ni vet men dagen blev ganska lugn. Skönt faktiskt. Storhandlade och på kvällen hade jag och Petter fredagsmys med en massa namnam. Lördagen startade kl 08 och hela förmiddagen gick åt till att baka och förbereda inför släkt och vänner som kom för att fira mig. Var så trevligt! Mina 2 familjer var här samt Emelie, Anna, Patrik och lilla John.
 
Kommer bättre bilder senare, är bara för lat för att föra över dom just nu.. haha. Höjden av lathet. 

Kommentarer
♥ Marie

Ohh mumma och grattis i efterskott =D

Svar: Tack ska du ha!! :) Kram
Micaela

2013-01-28 @ 23:53:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0