Söndag.

 
Ekar nästan tomt här.. har haft så mycket annat för mig. I fredags åkte vi till Petter mamma, alltid lika mysigt. Gårdagen bjöd på party med några partypinglor! Idag trodde man kanske det skulle vara lugnt men även denna dag inehöll något speciellt - viltspår. Det var bara vi och Otis uppfödare, faktiskt riktigt skönt. Idag la Petter ett långt spår, det längsta jag gått med Otis. Var ca 400 meter. Det innehöll även ett "glapp". Dvs, att Petter lyfter på klöven och går några meter innan han fortsätter lägga spåret.
Uppfödaren sa att hon råkade komma för nära (hon och Petter gick bakom mig men dom ska hålla ett avstånd så man inte stör hunden) just på det stället, typiskt. Så Otis blev lite distraherad där när han skulle försöka hitta spåret igen eftersom det var glappet också. Men han tog upp det igen och var såååå duktig. Sådär bra har det aldrig gått förut, så nöjd över både min och Otis insats!! :) Blev så glad över att se Otis jobba så bra. Han var verkligen koncentrerad och brydde sig inte ens om när han syrra skällde i bilen en bit bort. Uppfödaren har nämligen Otis syster så det var syskonen som fick köra viltspår idag, så kul. Även om dom inte får träffa varandra.
 
Under kvällen har vi varit på kalas och sedan åt vi gomiddag framför x factor. Myssöndag!
Sedan fortsatte jag min packning. Så mycket man ska ha med som man nästan glömmer bort. Kvällens sista pyssel blir att göra nya låtlistor på itunes så jag kan lägga in skön musik på min ipod. Måste ju ha bra musik på planet, bussen, hotellet, stranden och allt. Hihi :)

Kommentarer
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Kikade också lite på Xfactor, men känns som man tröttnat lite på sådana där prog nu, man har sett sig mättad

Men mysigt att mysa till ändå

Svar: Ja faktiskt. Känns som dom visar samma slags program om och om igen på tv :)
Micaela

2012-10-01 @ 11:32:48
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0