Torsdag.

 
Tror jag blir tokig! På jobbet har vi alltid haft tidrapporter på papper men i sommras skulle vi börja med det via datorn. Ett helt nytt system som inte ens fungerade.. så det blev uppskjutet till denna höst. 1 november skulle vi börjat men vårt schema lades inte ut förrän idag. Suck. Man kan dessutom inte ändra bakåt i tiden? Roligt att 2 veckor nu redan gått, nej fy vad less jag blir. Att det dessutom är hur krångligt som helst gör mig inte mer glad. Jag är inte ensam om att ogilla detta ska jag tala om.
 
Meeen. Jag borde vara nöjd eftersom det ska fungera nu? Ack så fel. När jag nyss loggade in ser jag inte alls något schema, tomt. Precis som tidigare. Ganska drygt att halva månaden redan gått och det tar ju tid att lära sig detta så istället för att fylla i dag för dag när man jobbat ska man nu krångla ännu mer. Har mailat kundansvarig så hoppas detta fixar sig under dagen.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0