Torsdag.

 
Go'kväll på er alla fina. 
 
Väntar på att mina killar ska komma in från en promenad. Direkt dom är tillbaka ska vi brumma till Otis uppfödare för att lämna utställningsburen som vi fått låna. Men om jag gissar rätt lär vi nog stanna på en kopp kaffe/te någon timma eller två också, haha. Hoppas bara vi kommer hem i hyffsat god tid eftersom vi inte ätit middag än (vi tryckte i oss julfika kl 16 vilket inte var så smart) plus att jag ska upp och jobba imorgon. 
 
Otis får såklart följa också. Han brukar oftast sitta i bilen medans vi är inne hos dom men nu måste han följa med in känner jag, det är ju flera minusgrader ute plus att det snöar. Wihoo! Happy. Vore ju även kul om han fick träffa någon av deras hundar! Måste även fråga henne om råd... för några dagar sedan upptäckte jag att Otis var jätteröd i ena hans öra plus att det såg ut som torkat blod. Tänkte att han nog kliat sig och väntat på att det ska gå över. Igår såg det mycket bättre ut men idag är det värre igen, plus att det luktar inge gott! Har givetvis rengjort så gott jag kunnat och Otis är jätteduktig och sitter still men det verkar inte hjälpa. Så jag hoppas hon har något tips. 

Kommentarer
♥ Marie

Hoppas att hon kan svara om örat, samt så roligt att ni har så bra kontakt med uppfödaren =D
kramar

2012-11-29 @ 18:32:40
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0