Måndag.

 
Fick besök av denna fina tjej i lördags! Mysmysmys.
 

Igår hade jag ställt alarmet på kl 06.. fick mig upp utan att snooza, haha. Petter jobbar mån-fre 07-16 varje vecka men sedan några månader tillbaka vaknar jag aldrig av hans alarm. Är lite orolig att jag då inte ska vakna de dagar jag ska upp men det gör jag minsann. Lustigt! Speciellt eftersom hans alarmsignal är hemsk. För att inte tala om hans ringsignal...
 
Jobbade bara till kl 13 vilket är en väldigt kort dag för min del när jag oftast jobbar 24 timmar i sträck. Det är därför jag inte heller behöver jobba så ofta vilket är skönt. Men det är även härligt att det är lite varierade tider emellanåt. Hade med mig träningsväskan till jobbet så efteråt for jag direkt till gymmet. 5:e gången för den veckan, så stolt över mig själv! Har inte hänt i hela mitt liv kan jag minnas. Fast när jag tränade slalom hade vi ju även barbacksträning men det var flera år sedan så det känns grymt härligt att vara igång. 
 
På kvällen var vi bjudna till min pappa på både middag och efterrätt. Tog tyvärr inga bilder men det som bjöds på var potatisgratäng, oxfilé med smördeg och en supergod sallad! Plus bröd med vitlökssmör. Till efterrätt åt vi pannacotta med nån slags chokladsås. Lyxigt på en söndag! 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0