Tisdag.



Ett par mobilbilder.

God morgon! Om man nu kan säga så efter att ha varit vaken sedan 07, haha. Petter väckte mig just innan han for så jag var säker på att jag skulle få mig upp. Var tvungen att vara på apoteket när dom öppnade. Igår fick jag ett samtal från sjukhuset som sa att dom skulle öka min medicin. Tar en tablett på morgonen och nu ska jag även ta en tablett mitt på dagen, dock en lägre styrka. Den längsta. Men eftersom den första är "högsta" så blir det nog bra. Hoppas på att detta hjälper lite då jag ofta blir trött på eftermiddagen.

Innan apoteket hann jag med att fara förbi jobbet för att hämta mina träningsskor + en sväng in på coop.
Nu ska jag äta honungsmelonen jag köpte där! Eller ja.. halva. Andra halvan tar jag senare idag. MUMS.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0