Tisdag.



Busar i snön! Bilden togs när vi var i Gafsele under mellandagarna.

I natt sov jag och Otis själva eftersom karln i huset jobbade natt. Mitt alarm på mobilen fungerar fortfarande inte men som tur var är Otis som en väckarklocka.. haha. Vaknade av att han stog på bakbenen vid sängkanten. Han varken skällde eller gnällde, bara petade lite på mig så jag skulle vakna till liv. Myskille! Klockan var då 06.53 och det är typ precis då han brukar få mat. Perfekt.
Efter maten och en prommis försökte jag somna om men lillkillen var alldeles för pigg för det. Busig är väl bara förnamnet. Men nu, 2 timmar senare, sover han som en stock. Valpar är ju så. Sova. Äta. Busa. Kissa. Det ena avslöser det andra men nu har man i alla fall börjat lära sig hans rutiner. Vilket är väldigt skönt!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0