Kalender.



Mina 2 kalendrar. Den understa som jag haft sedan augusti och den översta har jag nyss köpt. Den började i januari och är alltså hela 2012. Ville köpa en ny som är mindre men som ändå har stor yta för varje dag. Hoppas ni förstår hur jag menar. Kan visa er sen.

I den nya skriver jag mestadels in allt som rör jobbet. Möten, jobbtider osv. Men skriver också in andra "viktiga" saker. Tex. tvätt, om jag ska vara med någon, åka bort eller sådant. Detta ifall att jobbet skulle fråga om jag kan jobba någon dag - då vet jag ifall jag har något den dagen eller inte. I den stora då? Där kommer jag numera skriva in vardagssaker. Typ ringa samtal, listor, att göra idag osv. Ska erkänna att jag inte riktigt kommit igång med båda exakt som jag vill ha det men det kommer eftersom. Har i alla fall skrivit in alla jobbtider mm. Är bara rädd att jag glömt skriva in något och antar att det är därför jag känner att jag inte kommit igång när jag egentligen har det.
Alltid denna känsla av oro på något sätt.

Nu ska jag inte bekymmra mig över det. Snart kommer min vän Anna hit som jag inte sett på länge. Saknar den tjejen!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0