Onsdag.

 
Lyckades jag somna innan 22 igår? Haha pyttsan, jag somnade inte förrän efter 23... nästan väntat. När alarmet ringde 06 imorse stängde jag direkt av det och dom andra alarmet jag hade ställt. När Petters alarm ringde vid 06.20 försökte han väcka mig men jag svarade bara att jag ska sova. Haha, så kan det gå. Ingen träning med andra ord men jag prioriterade sömnen. 
 
Kl 10 var jag hos tandläkaren där jag lagade en tand. Har aldrig varit rädd för tandläkaren, när jag var liten tyckte jag till och med att det var roligt att gå dit? Haha, det förstår jag inte nu. Det är bara hemskt för att mina käkar värker så mycket och får kramp när jag måste gapa så länge, fy. Bedövningen börjar i alla fall släppa nu, tack och lov. Jag berättade att jag ska äta julbord ikväll så då sa hon att hon skulle laga tanden i överkäken för jag har ett hål i nedrekäken också men då bedövas ju tungan. Hade inte varit så roligt ikväll då...
 
Nu ska jag vänta på en tjej som snart dyker upp, förhoppningsvis ska hon köpa ett par skor av mig. :)

Kommentarer
♥ Marie

Näeee gillar inte heller tandläkare och tycker också det är oskönt att gapa och ha sig. Hoppas att du har trevligt på julbordet

Hoppas också att du fick skorna sålda

2012-12-12 @ 20:59:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0