Tisdag.



Lite segstartad idag med. Eller, egentligen inte.. handlar mest bara om motivationen och min oförmåga när det gäller tid.
Vilket är lite lustigt med tanke på att jag ska på min första träff med "ADHD-gruppen". Vet inte riktigt vad jag ska kalla den men så får det bli. Borde göra mig klar (dvs: byta kläder, äta lunch, borsta tänderna, gå ut med Otis, kolla så jag har allt i väskan mm.) men istället tar jag det lugnt. Knasigt det där. Trots att jag vet vad jag borde göra för att slippa stressa och hinna i tid sitter jag ändå framför datorn. Hjärnan säger en sak men kroppen gör en annan. Svårare än så är det inte, egentligen.

Ska bli spännande att gå på den här träffen idag. Det är en kurator och en sjuksköterska som kommer hålla i träffen. Vi kommer träffas 6 tisdagar framöver så det blir kul. Förväntar mig inte så mycket utan får helt enkelt se vad vi kommer göra. Nä, nu måste jag göra mig klar. 

Vi hörs inte förrän ikväll eftersom träffen är kl 14-16 och efteråt hämtar Petter upp mig och då ska vi storhandla.
Ha en fin dag! 

Kommentarer
♥ Mirre - Foto, vovve & Vardagar

ha nu en bra dag och att det går bra på träffen, hoppas att du inte behövde stressa

2012-04-17 @ 13:20:45
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
♥ EmmA | Photo |

sv; bor i Umeå nu :)

2012-04-17 @ 13:34:30
URL: http://emmaswindow.blogg.se/
♥ Elin

Va också med i gruppen, Vad tyckte du om träffen?

2012-04-17 @ 16:36:04
URL: http://nattstad.se/burman91
♥ Dina mami

Nu vill jag ha en bild av dig...ursäkta om jag går på men jag har inget foto på dig a al 2011-2012. Har för övrigt hittat en blogg från Umeå vad gäller inredning mm som jag måste visa dig. Puh...boter på naglarna och ser Saik matchen, nu tar vi dom.... kramis

2012-04-17 @ 20:04:35
♥ ROXANNA

hej :) tack för tipset ska kolla in hennes blogg :)

fin bild, kram på dig

2012-04-17 @ 22:34:52
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0