September.


Bilder som är tagna hösten -08, -09 och -10.

Mina vänner. Idag klev vi in i september, månaden då hösten drar igång enligt mig. Luften blir kyligare, frost bildas och löven börjar falla. Ljusen tänds inomhus, kanske även utomhus i en lykta eller två. Eller varför inte tre? Kängorna knyts, filten dras över kroppen och tekoppen är en klassiker. Kanske man hittar en ny favorit smak i tedjungeln. Vanilj är i alla fall en favorit hos mig, år ut och år in.

Sommaren har passerat för denna gång, men jag hänger absolut inte läpp över en sådan sak. Tänk vad underbart att bara få finnas en till höst! Få uppleva höstens alla färger, för den är inte så grå som många tycker. Hösten är både röd, gul och alldeles.. alldeles underbar. Jag har faktiskt längtat till att få krypa ihop i soffan tillsammans med en filt över mig. Givetvis ett hav av kuddar också. Bara finnas i mörkret men se ljusets låga på samma gång.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0