New phone.





Här har ni den - min nya kärlek!

Eftersom jag inte haft en egen mobil på snart ett år känns detta underbart. För er som undrar. Köpte en förra hösten men som jag lämnat in flera gånger. Gick inte ens prata i den. Nu skulle jag få en ny, men istället valde jag att betala mellanskillnaden för att få en bättre mobil. Den jag köpte förra året var en rätt simpel. Ni vet.. en sådan "bara ringa och smsa mobil". 

Samsung galaxy S plus.
2:an har ju precis kommit ut, men det är inte den jag har, inte heller den gamla. Plus är en nyare version av Galaxy S. Lite svårt att förklara, haha. Jag är verkligen ingen expert på mobiler men jag kan i alla fall säga att jag tycker denna är grym! Awesome helt enkelt!

Kommentarer
♥ Denice

Jag har också den där :)

den är jätte bra och jag är jätte nöjd med den (:

2011-09-30 @ 19:43:45
URL: http://deniceandersson.myshowroom.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0