Fredag.



Yeeeeeey. Internet fungerar! Åtminstone för stunden, haha. Hoppas bara jag hinner skriva klart detta inlägg. 

God morgon på er!

Här vaknade jag vid 9-tiden av att en liten hund väckte mig.. försökte somna om men icket. Lika bra att stiga upp, tänkte jag. Nu ska jag äta frukost och kika lite på tv. Lyckades hjälpa mamma med den igår. Hon har inte kunnat få in några andra kanaler än 1:an och 2:an. Tvn har hon haft i några veckor så ni kan ju tänka er hur frustrerande det är att inte kunna se IDOL. Om ni ser på det.. annars kan ni tänka er något favoritprogram som ni har. Hur som helst. Efter några minuters knåpande och några knapptryckningar senare var det fixat! Lite teknisk är jag nog minsann, haha. : )

Kommentarer
♥ Moa

fin bild!

2011-09-30 @ 14:22:16
URL: http://littlemoa.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0