Onsdag.



Jag hade för mig att jag skrivit ett inlägg tidigare idag.. tydligen inte. Haha. Mig i ett nötskal, minst sagt!

Ja.. bilderna ovan. Ni undrar nog varför jag tog kort på min tänder. Vänstra bilden är tagen för ca 3 veckor sedan då jag besökte tandläkaren. Läs det inlägget HÄR. Den högra bilden är tagen idag, titta min NYA TAND! Tidigare idag, under förmiddagen var jag tillbaka hos tandläkaren. Denna gång för att sätta dit min krona som hade beställts! Helt sjuuuukt. Ni som läst inlägget jag länkade vet hela historien.. tänk hur sjukt det känns att ha en tand igen efter några år? Jag hade ju min riktiga tand innan, men nerslipad och allt som ni redan vet. Besöket hos tandläkaren ska jag berätta imorgon.

Hur som helst så sitter min nya tand där den ska men det är så galet ovant. Dessutom är den lite högre på en kant, fast jag vet inte.. kan vara att jag är ovan att ha en "vanlig" tand där. Fast när jag biter ihop tar den först och mest på den nya tanden. Men ska tillbaka om en vecka för att kolla hur det ser ut. Göra lite justeringar om det behövs och sådant.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0