Torsdag.



Börjar dagen med denna superfrukost!

Under nattens gång drömde jag något mycket märkligt. Har haft många konstiga drömmar förut men denna var verkligen något utöver det "vanliga". Drömde att jag hade flera pandor som husdjur, haha! En utav de minsta pandorna som typ var nyfödd var dock inte alls snäll.. han bet mig hela tiden! Dock var han heltvit, kan ha varit en isbjörn? Så himla sjukt. Hade alla i sängen när jag skulle sova men det var ju inte så lätt med den där lilla krabaten. Helt plötsligt var han i alla fall borta och istället satt jag på balkongen med en panda som var 100 år och hade en hatt på huvudet och en pipa i handen, hahahaha. Som en liten (stor) farbror. Vi satt och pratade samt skrattade åt alla som gick förbi på gatan. Det hade varit cirkus och karuseller i stan så tex en människa bar på en stor karusell helt SJÄLV längs gågatan..

Kommentarer
♥ moa

sv: Tack så mycket! :)

2011-03-03 @ 11:04:40
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
♥ JohannaStenroos

vilken läskig bild! men cool! :D

2011-03-05 @ 15:43:36
URL: http://jstenroos.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0