Måndag.

Bläääää. Inte så himla kul att vakna upp med världens förkylning + mensvärk. Kände redan igår att halsen började värka men försökte tänka positivt, peppar peppar. Inte hjälpte det inte. Det räcker tydligen inte med att jag har mensvärk, var förkyld bara någon vecka innan jul eller väntar på operation för mitt knä. Livet är väl inte så underbart i detta läge. Eftersom klockan inte är allt för mycket ska jag mysa här i soffan med pyjamas och filt. Och förresten, "god" morgon! : )

Ett ganska bra exempel på hur jag känner mig just nu, haha.


Kommentarer
♥ Sara - Only me

sv tack så mkt sötnos <3

vad har du för dej då?

2011-01-03 @ 10:20:12
URL: http://ssasas.blogg.se/
♥ Anonym

Krya på dig gumman! NU är du förkyld, ska operera knäet men jag vet du har varit med om värre. De här går över och snart...hm...är der vår!! Kramar Mamma

2011-01-03 @ 10:47:01

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0